söndag 9 december 2007

....Är detta vettigt?

Satte upp för långa julvepor i kök och vardagsrum för två veckor sedan. Si så där en halv meter för långa. Skulle ha lagt upp dem för en vecka sedan (då vi cokså fick besök/gäster). Detta prioriterades dock bort någonstans mitt i allt annat. Mitt hem ska ju vara snyggt välordnat och allt det där. Jag hatar tanken att någon skulle anse något annat. Verkligheten är dock motsatt. Mitt hem är allt annat än välordnat. I alla fall så hänger de halvmeterförlångagardinerna fortfarande där och bara hänger. Ingen har lagt upp dem. Ingen har strukit dem. Kan anses se lite slappt ut. Men tro mig...jag kommer inte hinna innan gäster anländer. Kom på en brilliant idé....Nu har jag ställt fram strykbrädan och lagt en vepa på den. Nu ser det i alla fall ut som vi gör något.....Hur bra som helst!!!

Inga kommentarer: